kennelskybar

Alla inlägg den 28 februari 2010

Av Hanne Winninge - 28 februari 2010 19:21

Ja, bara så att ni då säkert ser hur fin hon är! Tack till Anna: fotograf/nanny/ressällskap/praktikant/fiskmörderska för fina foton!


      

Av Hanne Winninge - 28 februari 2010 07:05

Vi var på utställning igår. Bacons första och givetvis tog hon det hela med en fantastisk livsglädje, carm blandat med lagom med bus, karisma och vältränad effektivitet.


Det är fräckt att få visa en självstående hund på 1 meters koppel som bara står och gnistrar! Älskar min lilla bulla!!!!!


Tack domare Fredrik som hade lika stort vett att uppskatta henne som jag och som gav henne en riktigt bra första möjlighet att upptäcka allt det roliga med utställning. Tack givetvis till nanny Anna som ser till att min älskade gris blir precis så bortskämd som hon förtjänar!


PS! När vi kom hem hade Space och Hayley gjort gemensam raid på fodertunnan. Space ser nu ut som hon är på 148:e dygnet eller så. Dumma labradorer!

Presentation


Välkommen till kennel Skybar och min blogg. Jag skriver om ditten och datten, mest om hundar och allra oftast om miniatyrbullterrierna Bacon och Yihoo. Fast jag föder förstås upp arbetande jaktlabradorer...

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om de nya utställningsreglerna?
 Bra, lätta att hänga med på.
 Man får väl lära sig, men just nu är det lite krångligt.
 Jag saknar att de inte placerar 5 hundar.
 Varför inte ändra till FCI-regler direkt?
 Vad då är det nya regler?
 Excellent borde betyda att man fått CK...

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards