kennelskybar

Alla inlägg den 25 november 2010

Av Hanne Winninge - 25 november 2010 18:20

Bacon och Hayley for som dårar i morse. Hann med att knäppa ett par bilder iaf.


      

Av Hanne Winninge - 25 november 2010 06:32

Som ni vet har mina hemsidor levt ett stilla insomnat liv. Det är inte dags att återuppväcka dessa döda, nej det är dags för nytt. Den här gången har jag tröttnat på att vara egen webbmaster. Jag gjorde min första 1995 och sedan dess har jag hållt i med devisen att innehåll är bättre än form. Nu är det faktiskt så att det ena inte utesluter det andra, så i en tidig julklapp till mig själv har jag nu köpt en ny hemsida.


Det ska bli otroligt spännande att se om hon kan få designen att gå hop med min förryckta fantasi om hur jag vill att den ska se ut.


Men jag behöver lite hjälp av er. Kan ni kika på den befintliga hemsidan : www.kennelskybar.st och se vad av innehållet ni anser det är värt att omarbeta för att passa bullterrier och jaktlabbar och vad vi skall lämna att ruttna i cyberrymden? Jag vill ha ER hjälp att göra en sida som har både innehåll och form nog för att passa det klarast lysande stjärnan Bacon.     


PS! Titta på världens gulligaste Baconvalp för ungefär ett år sedan. Liten blir stor!


  

Presentation


Välkommen till kennel Skybar och min blogg. Jag skriver om ditten och datten, mest om hundar och allra oftast om miniatyrbullterrierna Bacon och Yihoo. Fast jag föder förstås upp arbetande jaktlabradorer...

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om de nya utställningsreglerna?
 Bra, lätta att hänga med på.
 Man får väl lära sig, men just nu är det lite krångligt.
 Jag saknar att de inte placerar 5 hundar.
 Varför inte ändra till FCI-regler direkt?
 Vad då är det nya regler?
 Excellent borde betyda att man fått CK...

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23 24 25 26 27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards