kennelskybar

Direktlänk till inlägg 8 april 2011

Får jag fråga vem DU är?

Av Hanne Winninge - 8 april 2011 21:40

Du som läser blogg, vem är du? Ett intresse ett namn, en bloggplats, en hemsida?


 

Jag är så vansinnigt nyfiken. Säg hej och visa vem du är!

 
 
Anna

Anna

8 april 2011 22:14

Frekvent besökare av denna fina Blogg :)
Uppfödarkollega, arbetskamrat & mycket nära vän till skribenten. Tjuvläser gärna andras bloggar men är själv urusel på att uppdatera. Kanske blir det bättre när valparna kommer?

http://www.amazingfriendskennel.blogspot.com

Hanne Winninge

8 april 2011 22:20

Och världens bästa Anna! Bacons nanny och roadtripvän, bästa kollegan och insiktsfull kinesuppfödare!!!!

 
Kia

Kia

9 april 2011 08:47

Jag läser!

http://kiapalmang.com

Hanne Winninge

10 april 2011 16:57

Åh favvo-Hellans mamma!

 
C

C

9 april 2011 09:27

Jag har också tänkt som du eftersom de flesta läsare aldrig skriver kommentarer. Vilka är alla? Och vi som skriver kommentarer och har bloggar har du väl redan "lärt känna". Men visst vore det kul att ses någon gång, bara allt lugnat ner sig. Det där med hundar, barn och företag och framförallt valpköpare tar ju sin tid, eller hur? Trevlig helg!

http://socialahundar.blogspot.com

Hanne Winninge

10 april 2011 16:57

Ja visst är det en spännande tanke. Här sitter man i sitt krypin och skriver ner sina tankar och så sitter det människor därute som man bara kan ana..Kittlande tanke.

 
Ingen bild

Max m. familj

9 april 2011 15:42

Jag läser, Gillar dina funderingar och man har oftast en hel del att tänka på själv när man läst. Stor stjärna för fin och toppen bra blogg =)

Hanne Winninge

10 april 2011 16:56

Tack så mycket. Klappa om Max från en av hans stora fans.

 
Frussi

Frussi

10 april 2011 10:17

Jag läser din blogg, härliga inlägg. Själv har jag en blogg också men den har legat nere lite nu ett tag.. annars så ska jag börja med den igen har varit lite mkt i skolan bara.. ;)

http://frussib.blogspot.com

Hanne Winninge

10 april 2011 16:55

Hej Frussi! Hoppas att tentan gick super och att du snart, snart kan komma hit och sniffa på valpar.

 
LiLo

LiLo

10 april 2011 11:27

En som hittat hit genom "återbesök" Ingen hundmänniska, även om jag känner några rara vovvar. Dock! Skulle jag köpa hund, vore minibulle ett val jag skulle överväga, dom är såååå söta!

http://www.kucke-li-lo.bloggplatsen.se

 
Scilla

Scilla

10 april 2011 13:46

jo jag läser fast det finns de som tror att jag inte kan, fast det kan jag visst det!

http://scillafunderar.blogg.se

Hanne Winninge

10 april 2011 16:53

Men om du kan skriva, så kan du ju såklart läsa också?! Hälsa matte att hon tar med dig hit i mitten av juni....

 
Ingen bild

Helena S

10 april 2011 18:29

Du vet väl vem jag är hoppas jag. Är inne här nästan varje dag men skulle själv inte vilja ha någon blogg.

Hanne Winninge

10 april 2011 21:09

Tjolahopp Tindra och Tovas matte och Rivens mormor. Jo, jag tror jag känner dig en liten smula.

 
Ingen bild

Lisa

10 april 2011 20:30

Hej!
Kikar in lite då och nu för att få lite Hannetankar! Saknar er! Min blogg lever, men är lösenordsskyddad (om du inte kommer ihåg lösenordet får du gärna höra av dig om du vill besöka den; anderslisa@vaxjo.st).
flisas.blogg.se
Kram

Hanne Winninge

10 april 2011 21:08

Åh, jag såg nog den där magen när jag körde förbi! Vi är ju inte för bra på att träffas, men det är klart med det lååååånga avståndet mellan varandra så är det ju förståeligt. *nickar* Vi bor alltså mindre än 7 km från varandra, för er som inte vet hur vi har det här i Smålands skogarna.

 
Ingen bild

Kerstin

10 april 2011 22:28

Ja Hanne jag är ju en trogen läsare.
det finns lite läsbart på din blogg,
men min älskade ras finns ju bara ibland hos dig.

Hanne Winninge

11 april 2011 06:55

Så sällan som möjligt faktiskt...*ler* Bedlingtons är ju ett avslutat kapitel för min personliga del, men likafullt finns det ju en mängd valpköpare därute som fortfarande har en uppfödare och en mängd uppfödare som fortfarande har en vän/kollega. Du får klappa om dina!

 
Jenny/Nike

Jenny/Nike

11 april 2011 08:08

Trogen valpköpare, som drog vinstlotten när jag ringde dig om valp den där senvinterkvällen för drygt sju år sedan :) Läser alla dina finurliga, kloka och tankvärda inlägg. Skönt med någon som har stor kunskap, och som vågar skriva och väcka nya funderingar.
Många kramar

http://lydnadshundar.bloggagratis.se

Hanne Winninge

11 april 2011 15:35

Vet du Jenny? Det är tur man har valpköpare som inte bara är just valpköpare utan också kommit att bli nära vänner. Stort grattis till dig och Nike för talangtruppfortsättningen. Ni är grymt fina ihop!

 
Bjørn Olav Andersen

Bjørn Olav Andersen

11 april 2011 08:11

Jeg er innom din blogg jevnelig. Liker å følge med på det du skriver.

http://fjellflokken.com

Hanne Winninge

11 april 2011 15:34

Vilken fin hemsida, full av härliga jackisar! En annan av mina favoritraser!

 
Mallan

Mallan

11 april 2011 14:39

Jag läser såklart! :)

http://madaddi.blogg.se

Hanne Winninge

11 april 2011 15:33

Bacon brorsan Axels matte.*skickar extra kram*

 
Tina

Tina

12 april 2011 10:39

Åsså är ku jag här och läser och skriver nästan varendag dag :0)

http://http:www.tinric.com

Hanne Winninge

12 april 2011 19:00

Och det glädjer mig, även om jag förstås tycker du borde inse minibullens förträfflighet i större utsträckning!

 
Ingen bild

Jane & Henrik

13 april 2011 13:35

Här i Lönshult kikar vi in på din blogg titt som tätt, för att se vad som är på gång i Hasses mammas hus : ) Vi skrattar, får insikt, blir ibland tårögda... Uppskattar dina åsikter, livsglädje och hundkunskap!

Hanne Winninge

13 april 2011 15:03

Tack! Vilket fint omdöme från en familj som förstås har Space allra sista valp och som jag ser massor fram mot att få träffa snart. Klappa om Hasse och så en varm hälsning till Esben och Jeppe!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanne Winninge - 7 februari 2013 06:02

När man som uppfödare planerar en kull så är ju huvudsyftet att man ska få valpar, men bakom valet av vilken hane och vilken tik som ska användas är lite mer utförligt än att man bara väljer på slump. Jag tänkte jag skulle berätta lite grann om hur j...

Av Hanne Winninge - 28 januari 2013 06:33

Det börjar ju som bekant arta sig till valptider här hemma i huset på landet. Ayla har nu gått 4 veckor och Jenny som är hennes fodervärd rapporterar flitigt att man ser en liten putmage och att hon inte riktigt ännu vågar säga säkert att hon är dräk...

Av Hanne Winninge - 24 januari 2013 14:24

Det var länge sedan jag skrev i bloggen , det ska medges men jag hoppas i alla fall att den långa skrivkrampen lagt sig och att jag kan fylla bloggen med blandade inlägg igen.     Kloka Ayla som valp   Vi kan väl börja med det allra roliga...

Av Hanne Winninge - 16 maj 2012 05:57

  Bacon är en värdsvan resenär, vi har rest många mil ihop och jag har en stor trygghet i hennes mentalitet och hennes stora personliga trygghet. Hon bryr sig föga om ifall resan går via 20 timmar i bil till England och Cruft's eller via 3 timmars...

Av Hanne Winninge - 15 maj 2012 06:04

Vi var i Tyskland i helgen, jag och underbara lilla B. Givetvis var det show som stod på schemat och den här gången på Westfalenhallen i Dortmund. Westfalenhallen ligger mitt inne i Dortmund och har den stoooora fotbollstadion Signal Iduna Park som g...

Presentation


Välkommen till kennel Skybar och min blogg. Jag skriver om ditten och datten, mest om hundar och allra oftast om miniatyrbullterrierna Bacon och Yihoo. Fast jag föder förstås upp arbetande jaktlabradorer...

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om de nya utställningsreglerna?
 Bra, lätta att hänga med på.
 Man får väl lära sig, men just nu är det lite krångligt.
 Jag saknar att de inte placerar 5 hundar.
 Varför inte ändra till FCI-regler direkt?
 Vad då är det nya regler?
 Excellent borde betyda att man fått CK...

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8
9
10
11
12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards